vrijdag, januari 26, 2007

Tamarindo

Voorlopig geen foto's, want zo te zien zijn ze hier niet echt open geest wat betreft uploaden van foto's. ASEPALECO was, zoals verwacht, een echt paradijs. Opstaan 's morgens met brulapen, fantastisch eten en zwemmen onder de watervallen. De mensen daar waren mij zeer dankbaar voor het opzetten van hun webpagina. Ik kreeg zelfs applaus! Mijn ego kan weer wat verdragen. Ik heb zelf mogen gidsen in het bos. Blijkbaar ken ik beter mijn weg aldaar dan de huidige vrijwilligers, twee Parisiens, die een beetje in de rats zitten wat betreft geld. Maar uiteindelijk wel ok! Alle dagen Gallo Pinto is gewoon de max. Wat betreft Tamarindo, het is een echt donker gat met vreselijke files en wegenwerken. Surfen ziet er nogal duur uit: 75 dollar voor een dagje surfen. Is wel een beetje veel. Maar het is de plaats. Andere zijn goedkoop, zo goedkoop dat je je afvraagt of het wel de moeite is. In alle geval: genoeg voor vandaag, internet is hier duur 350 colones voor een minuut! Tot morgen! Pura Vida!

Geen opmerkingen: