zondag, februari 04, 2007

Corcovado - San Jose





Eerst de boot over de Sierpe rivier en dan met de taxi naar Palmar Sur. Daar zie je de Duty Free en de check-in gate. Dan landen op San Jose. Morgen vertrek ik naar Orlando in de VSA om zo door te reizen naar Amsterdam. Aldaar de trein naar Gent. Het is gedaan. Voor mij was het een zeer intense ervaring. Heb mij zeer goed geamuseerd en ken het land weer beetje beter. De blog is nog niet gedaan. In de loop van volgende week publiceer ik een soort epiloog. Bedankt alleszins om te volgen. Bloggen op reis is leuk! Het is altijd leuk voor mij om zulke ervaringen te delen. Tot later!
PS: mijn manier van vertellen was niet echt een literair relaas, maar dit komt door de moeheid en de snelheid ik soms moest bloggen. Noem het maar bloggeritisch! Hahahaha!

Geen opmerkingen: