zondag, januari 28, 2007

Tamarindo III

Onverwachts zeer goede tijd gehad in Tamarindo. Met de eigenaars van hotel El Milagro op Playa Conchal gezeten. Een authentiek azuurblauw met wit schelpenstrand! De max. De Tico metaliteit is prachtig. Iedereen deelt eten en bier uit met elkaar, ook volslagen onbekende Belgen! Heb zelfs gevoetbald op het strand met de Tico's en gewonnen. Ja, ik weet het, ik hou niet van voetbal. Maar dit was echt anders. Gezwommen in dat prachtige water. Ook gaan vissen, maar niets gevangen. Daarna op hun kosten gaan eten. Heb ze op het dessert getrakteerd. Vandaag gingen we gaan vissen met de boot maar gelukkig was de boot kapot. Gelukkig, die mensen zijn meer dan ok, maar op den duur was het alsof we familie waren. Een beetje teveel van het goede. Morgen op naar Arenal Volcan in La Fortuna. Is daar iets kouder, maar ze hebben daar van die hotsprings en dat zie ik wel zitten. Het is hier in Tamarindo zeeeeeer warm, bewegen kost veel moeite. Ben dus maar wat gaan surfen en het was echt de max. Samen met een Canadees zitten surfen op golven tot 2 a 3 meter. Vandaag geen fotokes, maar die komen later wel. Hopelijk tot de volgende internetconnectie.

1 opmerking:

Ideka506 zei

ik ben op zoek naar het e/mail adres van de eigenaars van el milagro, misschien kan je me eraan helpen. Ze zijn een paar weken geleden bij ons (iguana surf in tamarindo) een paar surflessen komen nemen met de kinderen en ik zou graag met hen in contact komen.
Je kan me bereiken op iguanatamarindo@gmail.com