woensdag, november 08, 2006

De route




Ik begin in San José (1) en vertrek dan naar ASEPALECO te Jicaral. Daar vertrek ik naar het Reserva de Karen Mogensen(2). Daarna is het met huurauto richting Tamarindo(3). Na een surfkamp vertrek ik naar La Fortuna, (4)waar de actieve vulkaan Arenal de dienst uitmaakt. Dan terug naar San José (1)om daar een binnenlandse vlucht te nemen naar Drake Bay. Van Drake naar Sierpe met taxi en dan van Sierpe met boot naar Corcovado Nationaal park(5). Dan is het gedaan met de reis en terug naar Brussel via Amsterdam. Ik zal proberen verslag uit te brengen terwijl ik daar ben. Maar reken niet op dagelijkse verslagen, want sommige plaatsen zijn te ver van een internetverbinding. Alhoewel dat het in Costa Rica wel meevalt. Ik ben daar vanaf 21 januari 2007 tot en met 5 februari 2007.
Neoweed.

Geen opmerkingen: